הרב יהושע שפירא: "מפחיד יותר שיאסרו ברית מילה"

אסתי פלד 2 Comment on הרב יהושע שפירא: "מפחיד יותר שיאסרו ברית מילה"

ראש ישיבת רמת גן הרב יהושע שפירא לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אולי מחר גם יאסרו עלינו לעשות ברית מילה בטענה שזה התעללות בחסר ישע. הדברים האלו יכולים לקרות והם הרבה יותר קרובים מאשר הפחד הדמיוני שלהם שישראל תהיה כמו איראן" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש ישיבת רמת גן, ומבכירי הרבנים בציונות הדתית,  הרב יהושע שפירא, שנפגש עם מובילי המחאות, שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית". "בשעות כאלו זה דבר חשוב מאוד לשבת ולדבר. מדובר באנשים שתרמו הרבה למדינה הזו ועכשיו הם כואבים את מה שקורה כאן".

"לא דיברנו ברמה הפרקטית לנסות לפתור את המחלוקות. היה שיח מעמיק של שעתיים בנושאים שעומדים על הפרק. הרפורמה עוסקת בתחום הדמוקרטי. אבל זה נוגע גם למימד. היהודי. יש חלק מהמוחים שנמצאים במצב שהם בטוחים שאנחנו רוצים לעשות פה מדינה כמו איראן ולהפוך נשים לעבדים ושפחות" אמר הרב.

"לנו יש חששות הרבה יותר ריאליים משלהם. למשל שייסגרו פה אולי את כל בתי הכנסת. מוטי שטיינמץ רצה להופיע בשטח ציבורי לא נתנו לו. אולי מחר יבואו ויסגרו את הבנתי כנסיות שמתאים בשטח ציבורי".

"אולי מחר גם יאסרו עלינו לעשות ברית מילה בטענה שזה התעללות בחסר ישע. הדברים האלו יכולים לקרות והם הרבה יותר קרובים מאשר הפחד הדמיוני שלהם שישראל תהיה כמו איראן" הוסיף הרב.

"לא ניסינו למצוא נקודת אמצע, אלא קודם כל לקיים שיחה של אחים מלב יהודי ללב יהודי. שקודם כל נסכים על כך שאנחנו אחים בכל מצב. ולא מפסיקים לתרום אם משהו לא לרוחינו. יש מצד אחד התרחקות גדולה ומצד שני התקרבות גדולה. אני מקווה שבעוד 20 שנה ההתקרבות תגבר על ההתרחקות".

האזינו:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לא יאסרו ברית מילה, יאסרו רק ברית מילה בגיל 8 ימים בגיל 13 כבר יהיה מותר

  2. 1

    תשכחו מזה! האנשים אינם כואבים, הם פשוט מוסתים!!